Simyo lanceert webshops voor klanten

Telecomprovider Simyo opent dit jaar ruim tienduizend webshops waar zijn klanten zelf abonnementen gaan aanbieden. Dat heeft de telecomprovider dinsdag bekendgemaakt.

Consumenten kunnen via deze webwinkels zogenaamde VriendenDeals afsluiten. Dat is een regulier abonnement voor vrienden en familie. Zowel de bestaande als nieuwe klant ontvangt tien euro voordeel.

Klanten gaven aan Simyo vaak onder bekenden te promoten, zegt directeur Onno van der Poel. “Ze vroegen ons of ze beloond konden worden voor het aanbrengen van vrienden en familie als klant bij Simyo.”

De telecomprovider benaderde vorig jaar een kleine groep klanten met de mogelijkheid een webshop te openen. Inmiddels zijn er 2600 webwinkels. Consumenten kunnen hun webshop volledig personaliseren, zegt marketingmanager Micha Oudolf. “Elke maand maken we de vijfhonderd best bezochte en best lopende Simyo-shops bekend.”

De nummer één komt een week prominent onder de aandacht op de website en Facebookpagina van Simyo. “Daardoor kan de winnaar rekenen op een flink aantal bezoekers en verkopen”, aldus Oudolf.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends