Sears zet online community in voor klantvragen

Winkelketen Sears werkt aan een dienst die klantvragen met één druk op de knop beantwoordt. De service Get Advice werkt middels Shop Your Way. In deze social shopping community geven leden elkaar winkeladvies.

Om gebruik te maken van de dienst gaan klanten naar de Sears-website waar zij via de Get Advice-knop terechtkomen in een chatsessie. Zij typen hun vraag in, waarna de website middels speciale termen naar een voorgeprogrammeerd antwoord zoekt.

Is het antwoord niet voorhanden, dan kunnen de communitymembers antwoord geven. Wanneer zij het antwoord niet weten of het antwoord niet naar wens is, dan krijgt het winkelpersoneel van Sears de vraag te zien.

“Get Advice brengt consumenten op een zo gemakkelijk mogelijke manier in contact met de expertise van onze klanten en het winkelpersoneel”, aldus directeur member experience Leena Munjal. “Het is voor ons een extra mogelijkheid om offline en online winkelen samen te brengen.” 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!