Lingerieketen Marlies Dekkers komt met een nieuwe online strategie die onder meer een gepersonaliseerde website behelst. Dat meldt Twinklemagazine.nl.
“Dat betekent dat we op basis van de clicks die een consument op de site doet, een persoonlijk productaanbod kunnen doen”, zegt interim manager Jaap Kooij over de plannen voor de website. Daarnaast wordt in juni een vernieuwde webshop gelanceerd.
De lingerieketen heeft nu te maken met een kanaalconflict omdat de website niet responsive en niet mobiel is, stelt Kooij. Daarnaast zijn er volgens hem weinig mogelijkheden om de producten te verkopen. “In de nieuwe strategie wil Marlies Dekkers bricks and clicks zo goed mogelijk met elkaar verbinden.”
De retailer wil verder in één keer landenwebsites lanceren voor de Benelux, Frankrijk, Groot-Brittannië, Amerika, Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken. “Ook komt er een ‘rest of the world’-site”, aldus Kooij. Daarnaast gaat Marlies Dekkers verkopen via marktplaatsen als Amazon en eBay.
Marlies Dekkers wijzigt online koers
Gepubliceerd op 15 mei 2014 om 07:00
Reacties 0