Scoupy zet met nieuwe app in op m-commerce

Scoupy biedt met een vernieuwde app een bestel- en betaalmogelijkheid die geoptimaliseerd is voor mobiel gebruik. Het marketingplatform past deze toepassing in eerste instantie toe op de nieuwe Dagdeal Acties-categorie, waarbij dagelijks mobiel te bestellen producten worden aangeboden.

Voor de dagelijkse deals heeft Scoupy de handen ineen geslagen met bol.com, Marktplaats Aanbiedingen, Travelbird en DealDonkey. Volgens directeur en oprichter Valentijn Bas zijn de mobiele coupons bedoeld voor koopimpulsen en is bestellen en betalen met de smartphone een logische volgende stap. 

Ook mkb'ers kunnen de toepassing binnenkort inzetten, waarbij klanten hun producten via de Scoupy-app kunnen bestellen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!