Mobiele klantenkaart voorziet in persoonlijke communicatie

BViva heeft een app ontwikkeld waarmee retailers één op één kunnen communiceren met hun klanten. Het bedrijf maakt voor de loyalty4G app onder meer gebruik van eigen ontwikkelde detectie-apparatuur als iBeacons en wifi-tracking. Daarmee kunnen retailers op locatie gebaseerde berichten sturen.

De retailer weet bij binnenkomst van een klant exact wat zijn aankoopgeschiedenis, profiel en interesses zijn, zodat een persoonlijke aanpak mogelijk is. Daarbij beschikt de app ook over een chatfunctie, waarin de consument vragen kan stellen. Hij kan daarnaast voor korting of cadeaus sparen via de app door te reageren op berichten op social media van de retailer, of deze berichten te liken of delen.

Loyalty4G wordt in de huisstijl van de retailer ontwikkeld en is modulair opgebouwd. De app hoeft niet per se aan een POS-systeem gekoppeld te worden, waardoor hij volgens de maker eenvoudig in gebruik te nemen is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!