EMTÉ introduceert loyaliteitsprogramma

Klanten van EMTÉ kunnen binnenkort punten sparen die te verzilveren zijn bij lokale horecabedrijven. Het nieuwe loyaliteitsprogramma Fijnproevers geeft horecaondernemers de mogelijkheid aanbiedingen te plaatsen in lokale folders van de supermarktketen.

Voor elke bestede euro ontvangen EMTÉ-klanten een FijnproeversPunt. Hiermee kunnen zij bij partners terecht voor speciale aanbiedingen. Daarnaast zijn de punten in de supermarkt te verzilveren voor korting op de boodschappen of kunnen klanten ze in de EMTÉ-webshop inleveren in ruil voor een geschenk.

Volgens EMTÉ kunnen alleen horecabedrijven die tevens Sligroklant zijn aan het loyaliteitsprogramma deelnemen. Waar Sligro aanvankelijk een percentage van de omzet als vergoeding voor het systeem wilde, is inmiddels besloten dat ondernemers een vast bedrag voor de technische voorzieningen van het loyaliteitssysteem gaan betalen. Voor klanten is de service gratis.

Hoewel de uitrol van het Fijnproeversprogramma al in volle gang is, moet het systeem nog door een aantal zelfstandige EMTÉ-ondernemers worden goedgekeurd. Voor de zomervakantie moet een pilot van het programma naar twintig EMTÉ-winkels zijn uitgerold. Als de test geen problemen aan het licht brengt, wordt het programma vanaf september geïntroduceerd in heel Nederland.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!