Fosbury heeft een platform gelanceerd waarmee retailers hun iBeaconcampagnes kunnen beheren. Het beaconplatform van de Nederlandse startup stelt retailers in staat klanten gemakkelijk relevante content te sturen zodra ze vlakbij een iBeacon zijn.
Het platform maakt het voor retailers zonder technische achtergrond eenvoudig om hun netwerk van beacons te beheren, stelt oprichter Martijn de Kuijper van Fosbury.”Omdat ons platform de meeste beacons op de markt ondersteunt, maakt het niet uit welke hardware een retailer gebruikt. De tool maakt het gemakkelijk om de juiste content, op de juiste plek en het juiste moment te laten verschijnen."
Fosbury ondersteunt alle soorten beacons. “Retailers kunnen hun beacons toevoegen in ons online platform en er ‘ervaringen’ aan koppelen”, aldus De Kuijper. “Daarbij gaat het om bijvoorbeeld afbeeldingen, video’s of webpagina’s.” Retailers die hun content willen beheren, dienen over een applicatie op hun iPhone te beschikken. Na het eenmalig invullen van een code kunnen ze de getoonde content realtime aanpassen.
Fosbury introduceert beaconplatform
Gepubliceerd op 16 juli 2014 om 13:25
Reacties 0