Waitrose verandert etiket op verzoek van 7-jarige

Waitrose heeft de etiketten van sausflessen aangepast nadat een 7-jarige jongen de supermarktketen per brief nieuwe ontwerpen had gestuurd. Harry Deverill vond de etiketten van de ketchupfles onduidelijk en schreef een brief naar managing director Mark Price.

De jongen had Waitrose Essential Brown Sauce bij zijn bacon sandwiches gegeten en vroeg zich af wat op het etiket van de fles stond. ‘Papa wist het niet, en ik ook niet. Kunt u het mij laten weten? Mama zegt dat ik goed kan tekenen, dus als ik een nieuw plaatje voor het etiket moet tekenen, doe ik dat graag’, schreef Harry in zijn brief waarbij drie nieuwe designs zaten.

Waitrose heeft zijn suggesties overgenomen en de etiketten aangepast. De nieuwe flessen zijn in alle winkels in Groot-Brittannië verkrijgbaar.

In 2012 veranderde supermarktketen Sainsbury’s de naam van zijn tijgerbrood naar giraffebrood na een brief van een 3-jarig meisje. Zij vond dat de korst van het brood veel meer weg had van de vlekken van een giraffe dan de strepen op een tijger.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!