PLUS legt meer nadruk op versgarantie

PLUS heeft de versgarantie van zijn groenten en fruit als uitgangspunt binnen zijn formule geïntegreerd. De keten start volgende week met een AGF-campagne waarin deze garantie onder de aandacht wordt gebracht.

PLUS heeft voor de implementatie van dit uitgangspunt aan de achterkant van de keten verschillende stappen gezet. Zo zijn productspecificaties aangescherpt en vindt intensiever kwaliteitsoverleg met de gehele keten plaats. Op de winkelvloer controleren AGF-medewerkers voortaan meerdere malen per dag de groenten en fruit.

Met het uitgangspunt wil PLUS klanten overtuigen van de kwaliteit van het assortiment, aldus commercieel directeur Eric Leebeek. “Dit past bij ons streven om de beste servicesupermarkt van Nederland te worden.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!