DekaMarkt zet mystery shoppers in

DekaMarkt is deze week gestart met het inzetten van mystery shoppers in zijn eigen supermarkten. Zij letten onder meer op de service en vriendelijkheid van het personeel, zo laat directeur Onno de Groot weten in het Haarlems Dagblad.

DekaMarkt zet de mystery shoppers in ter inventarisatie om de dienstverlening verder te verbeteren. De supermarktketen beschikt over veel cursussen en opleidingen voor zijn 5500 medewerkers, zegt De Groot. “Op deze manier kunnen we kijken wat het effect van die extra scholing is.”

Klanten kunnen sinds kort via een internetpanel al hun mening geven over de supermarkten van DekaMarkt. Met behulp van die uitkomsten wil de dochteronderneming van Detailresult Groep de winkels verbeteren. DekaMarkt beschikt over ruim tachtig vestigingen in ons land.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!