Capi voorziet winkel op Schiphol van interactieve tafel

Reizigers kunnen in de winkel van elektronicaretailer Capi op Schiphol kennismaken met wearables middels een interactieve tafel. De Connectivity Tafel van ontwikkelaar Beewan is te verbinden met smartwatches en andere wearables.

De tafel bestaat uit vier grote geschakelde beeldschermen. Deze nodigen de bezoeker uit met animaties die zich richten op lifestyle en emotie. Op de tafelrand zijn verschillende wearables gemonteerd, met daarbij geplaatste tablets. Deze kunnen worden gebruikt om alle informatie over deze wearables interactief te vinden.

De tafel is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Capi. De getoonde beelden op het display zijn speciaal voor Capi gemaakt en worden centraal gestuurd. De verzamelde data van het tabletgebruik kan voor diverse marketing doeleinden worden gebruikt. “De uitdaging was een manier te vinden om de reizende bezoekers van Capi op een spannende manier te verleiden”, aldus livecom director Jan van Seventer van Beewan. “In deze omgeving krijg je niet veel tijd om de bezoeker te overtuigen.”

De interactieve tafel is momenteel alleen geplaatst in de Capi-winkel op Schiphol. De elektronicaretailer heeft echter al aangegeven een wereldwijde uitrol te plannen. Capi beschikt wereldwijd over 33 vestigingen op luchthavens.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends