Neiman Marcus herkent klanten ook online

MyNM is het nieuwste wapenfeit van warenhuisketen Neiman Marcus om zijn online winkelervaring te personaliseren. Met de dienst moeten klanten online dezelfde personaliseermogelijkheden als in fysieke winkels ervaren.

MyNM toont gebruikers een dashboard met widgets waarin klanten hun persoonlijke voorkeuren kunnen aangeven. Deze widgets onthouden en herkennen de klant, waardoor zij ook de voorkeuren van klanten onthouden. Bij ieder nieuw bezoek toont MyNM onder meer ‘nieuwe artikelen sinds het laatste bezoek’, ‘meest populaire producten’ en ‘suggesties’. Daarnaast toont MyNM de dichtstbijzijnde vestiging met daar geldende aanbiedingen.

“De relatie tussen onze klanten en onze medewerkers is één van de kernwaarden van onze winkels”, aldus vicepresident corporate communicatie Ginger Reeder bij de Neiman Marcus Group. MyNM stelt de retailer naar eigen zeggen in staat eenzelfde beleving online te creëren. “Hoe vaker onze klant MyNM raadpleegt, des te beter het platform aansluit op zijn of haar wensen.” 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!