Target trekt bezoekers via gamification

Retailreus Target werkt met Google aan digitale innovaties als gamification om consumenten rond de feestdagen naar de winkel te lokken. Target heeft hiervoor de Art Copy & Code-tak van Google in de arm genomen.

Voor de campagne die Target deze feestdagen gebruikt heeft Google een mobiele website ontwikkeld. Deze is voorzien van zes mini-games die bezoekers van de website kunnen spelen. Voor toegang tot extra content dienen zij naar de vestigingen van de retailer te komen. Via speciale codes krijgen ze toegang tot deze content.

De games zijn in stijl van het huidige jaargetijde. Zo kunnen mensen digitaal sneeuwballen gooien en hun digitale slee van een berg af manoeuvreren. Voor elke gebruiker die een spel speelt doneert Target een dollar aan het St. Jude Childrens Research Hospital, met een maximum van een miljoen dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!