Under Armour komt met eigen sociaal netwerk

Sportkledingmerk Under Armour introduceert een platform waarop sporters hun resultaten kunnen meten en delen. Dit maakte het sportconcern vorige week bekend op de Consumer Electronics Show.

De UA Record-applicatie werkt samen met diverse wearables die de gegevens doorgeven aan de smartphone waarop de app geïnstalleerd staat. De app laat sporters hun prestaties delen met hun vrienden die ook gebruik maken van de app. "Wij zien UA Record als een sociaal netwerk voor mensen die actief aan hun gezondheid werken", aldus Robin Thurston, directeur bij Under Armour.

De app staat het komende jaar centraal in de marketingcampagne van Under Armour. Concurrent Nike beschikt met Nike+ al langer over een soortgelijk platform.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!