Wehkamp vervangt magazine door contentplatform

Wehkamp werkt sinds deze week met nieuw redactioneel platform dat relevante content integreert in het online winkelproces. Het nieuwe platform helpt Wehkamp naar eigen zeggen bij het inspelen op klantbehoeftes en in de begeleiding van klanten.

Het redactionele platform is de verzamelplek voor alle content, maar biedt ook de mogelijkheid om op iedere andere plek binnen het online warenhuis content toe te voegen. “Met het nieuwe platform kunnen we bij productcategorieën direct relevante artikelen of video’s tonen met tips, oplossingen en de laatste trends”, aldus teamleider Puck Landewé van de redactie. “Zo kunnen we heel snel inspelen op klantenbehoeftes en de actualiteit.”

Alle teksten, afbeeldingen en video’s voor het nieuwe contentplatform worden door Wehkamp zelf geproduceerd. Het vijfkoppige redactieteam maakt hierbij gebruik van de foto- en videostudio’s van Wehkamp. Het voormalige e-magazine, met traditionele, bladerbare pagina’s verscheen één keer per maand. Deze komt met de komst van het nieuwe platform te vervallen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!