Argos krijgt digitale winkels in Sainsbury's

Argos opent komende zomer in tien supermarkten van Sainsbury’s een shop-in-shop waar consumenten via tablets direct toegang hebben tot twintigduizend artikelen. Het catalogusretailer wil met deze samenwerking shoppers naar eigen zeggen meer keuze en gemak bieden.

De shop-in-shops zullen tussen de duizend en vijfduizend vierkante meter beslaan. Consumenten kunnen hier artikelen bestellen of reserveren om ze de volgende dag af te halen. In het laatste geval kunnen ze kiezen uit een assortiment van veertigduizend artikelen.

Het is nog niet duidelijk waar de shop-in-shops gevestigd worden. "Deze strategie biedt ons opties voor nieuwe winkels en formats voor Argos", aldus ceo John Walden van moederconcern Home Retail Group. "Daarnaast hebben we hiermee de mogelijkheid om meer klanten op een kosteneffectieve manier te bereiken met onze aanwezigheid."

Sainsbury's ziet de samenwerking als een aanvulling op zijn aanbod. "Het non-food assortiment van de tien Argos-winkels bieden onze klanten iets nieuws en meer gemak."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!