'Hier komt', maar dan interactief

'Hier komt', maar dan interactief

In plaats van een bord met 'hier komt...' koos Kate Spade een interactieve koopmuur bij de te openen winkel in New York. De wall is ontwikkeld door The Science Project en laat passanten alvast shoppen en kennismaken met de retailer. In de muur zijn verschillende touchscreens verwerkt waarmee klanten door het assortiment kunnen bladeren. Daarnaast kunnen ze antwoord geven op vragen over hun voorkeuren voor bepaalde kleuren, waarna ze op hun smartphone een persoonlijk bericht en digitaal winkelmandje ontvangen. Producten kunnen vervolgens direct besteld worden. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!