Interactieve muur maakt geplande winkel 'shoppable'

The Science Project heeft een interactieve muur ontwikkeld die het mogelijk maakt om te winkelen in een nog te openen winkel. De muur is als het ware een ‘under construction’-bord waar klanten alvast een voorproefje krijgen van de uiteindelijke winkel.

In de muur zijn verschillende touchscreens verwerkt waarmee klanten door het assortiment van de nog te openen retailer kunnen bladeren. Daarnaast kunnen ze antwoord geven op vragen over hun voorkeuren voor bepaalde kleuren, waarna ze op hun smartphone een persoonlijk bericht en digitaal winkelmandje ontvangen. Producten kunnen vervolgens direct besteld worden.

De eerste retailer waarmee The Science Project samenwerkte was Kate Spade. In New York konden klanten op deze manier shoppen bij de toen nog te openen winkel van de kleding- en accessoiresretailer. De producten worden online aangeboden in Shopstage, een webwinkelplatform van The Science Project. 

Bekijk op RetailWatching een video van de manier waarop Kate Spade de interactieve muur inzette. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!