De klant als kleermaker

De klant als kleermaker

Het Britse fashionlabel Knyttan laat klanten met behulp van technologie hun eigen aankopen vormgeven. Shoppers kiezen op tablets tussen patronen en stijlen, die ze in elk gewenste vorm kunnen gieten. In de winkel kunnen ze vergelijkbare kledingstukken passen om te kijken of hun ontwerp echt naar hun zin is. Pas dan gaan de naaimachines lopen. "Omdat shoppers letterlijk een hand in het proces hadden, wordt het product hopelijk een schat die ze voor altijd koesteren", aldus mede-oprichter Ben Alun-Jones.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!