Virtual reality in het winkelcentrum

Virtual reality in het winkelcentrum

In het Londense winkelcentrum Westfield konden klanten met behulp van virtual reality de nieuwe lente- en zomercollectie van verschillende merken bekijken. Inition ontwikkelde de virtual reality-ervaring en combineerde die gelijk met gamificationelementen. Bezoekers van het winkelcentrum konden namelijk via een videowall een game spelen en kregen met behulp van de Oculus Rift toegang tot drie verschillende digitale werelden waarin de aankomende fashiontrends centraal stonden. "Op deze wijze combineren we kunst, experience, interactie en plezier", aldus medeoprichter Stuart Cuprit van Inition. Virtual reality geeft met deze aanpak niet alleen een inkijkje in de toekomstige modecollecties, maar ook in de toekomst van shoppen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!