Intergamma maakt vaart met e-commerce

Intergamma stelt Lieke Luttmer aan als directeur e-commerce om gas te geven met zijn overgang naar een omnichannel winkelformule. ‘Met de invulling van deze nieuwe functie binnen Intergamma wordt het belang onderstreept van de verdere operationalisering en overgang naar een geïntegreerde crosschannel operatie’, aldus het moederconcern van onder meer Gamma en Karwei.

Luttmer gaat op 18 mei aan de slag. Ze komt over van ING, waar ze sinds 2008 als manager formuleontwikkeling verantwoordelijk was voor de strategie van de digitale kanalen van de bank. Daarvoor werkte ze onder meer als e-commercemanager van Albert.nl bij Ahold.

Gamma en Karwei beschikken sinds respectievelijk 2013 en 2014 over een webwinkel. Laurens Miedema, die als manager crosschannel betrokken was de ontwikkeling hiervan, wordt per 1 juni manager marketing en communicatie van Karwei.

Het managementteam bestaat verder uit verkoopmanager Theo van Haeren, category manager Ronald Erftemeijer en interim formuledirecteur Machiel van der Sluis. Van der Sluis treedt per 1 mei officieel aan als formuledirecteur van Karwei. Hij vervulde de functie al sinds 2014 ad interim.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!