Plus lanceert nieuw online platform

Plus heeft zijn online platform vernieuwd waardoor klanten bij honderd vestigingen online boodschappen kunnen bestellen. Het gaat om vestigingen met een pick-up point en bezorgservice.

Later dit jaar zal het aantal hiervan verder toenemen. Ook het online beschikbare assortiment wordt de komende tijd verder uitgebreid. Een van de speerpunten van het platform is de zogenoemde goedkoper maken-functie. Een bezoeker die een boodschappenlijstje maakt kan via een zoekknop goedkopere alternatieven oproepen, indien deze beschikbaar zijn.

Plus ontwikkelde de omgeving in samenwerking met enkele van haar ondernemers en brengt hiermee onder meer de platforms wijnenvanplus.nl en bestellenbijplus.nl samen. Ook biedt het iedere winkel een eigen gepersonaliseerde website. De webwinkel is nu goed voor twee procent van de omzet. Dat percentage moet in twee tot drie jaar doorgroeien naar vijf procent.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!