​Zalando investeert in software voor marktplaatsen

Zalando heeft een aandeel van twintig procent genomen in ontwikkelaar Anatwine. Anatwine ontwikkelt verkoopsoftware voor grote modemerken gericht op wereldwijde marktplaatsen. Door het partnerschap moeten beide bedrijven autonoom groeien.

De e-commercespeler zet de techniek in voor haar eigen platform. Merkpartners krijgen hiermee volgens het bedrijf volledige controle over hun eigen voorraad en kunnen direct via het platform contact hebben met klanten. De adoptie van Anatwine bespaart Zalando één tot twee jaar aan eigen softwareontwikkeling.

“Met Anatwines dienst biedt Zalando haar merkpartners een sterk aan te passen en betrouwbare integratie-oplossing”, stelt bestuurder David Schneider van Zalando. “De investering benadrukt ons vertrouwen en geloof in de kracht van het Anatwine-team.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!