De slimme lampen van Carrefour

De slimme lampen van Carrefour

Carrefour test in zijn supermarkt in Lille een led-systeem dat klanten naar de juiste schappen moet leiden. De verlichting is gekoppeld aan de smartphones van klanten en geeft onzichtbare signalen af. Shoppers geven in de Carrefour Promo C'ou-app aan welk artikel zij zoeken. Zodra het artikel is gevonden, stuurt de zogenoemde visible light communicationtechnologie een code naar hun smartphone. Vervolgens toont de app op een plattegrond in welk schap het artikel ligt en wijst de weg naar het gezochte product.



Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!