​Bakkie doen?

​Bakkie doen?

Gapen werkt aanstekelijk, dat weet iedereen. Café Pelé plaatst daarom een billboard in het metrostation dat daar slim op inspeelt. Het billboard is voorzien van bewegingssensoren, die de advertentie in werking stellen zodra een reiziger in de buurt komt. Zodra de metroreiziger - net als het gezicht op de advertentie – begint te gapen, verschijnt de remedie: een kop koffie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!