'Smakeloze' bewakingsbeelden van Harvey Nichols

'Smakeloze' bewakingsbeelden van Harvey Nichols

Zo nu en dan laait de discussie over het plaatsen van beelden van dieven op het internet weer op. Harvey Nichols geeft daar een hele nieuwe dimensie aan, door hen te laten opdraven voor een reclamespotje voor zijn 'Reward'-app. Hoewel ze onherkenbaar zijn gemaakt stroomden de klachten bij de lokale Reclame Code Commissie binnen. Die besloten de advertentie niet te verbieden, ondanks dat velen hem als 'smakeloos' bestempelen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!