​Kijkshop voert veranderingen door aan de top

Kijkshop heeft een nieuwe commercieel directeur en e-commercemanager aangesteld, terwijl zijn coo is vetrokken. Robin Tichler is per 1 juli uit dienst getreden. Hij vervulde deze functie op ad interim-basis. Zijn taken zijn binnen de directie verdeeld.

Marcel Visser heeft sinds juni de functie van commercieel directeur op zich genomen. Hij is verantwoordelijk voor Kijkshops nieuwe richting binnen marketing en commercie. Visser werkte hiervoor onder meer bij TomTom en Intel.

Verder is per 1 juni Jeroen van de Wiel begonnen als manager e-commerce. Van de Wiel was eerder onder meer head of marketing bij muziekretailer Bax-shop. Bij Kijkshop neemt hij de groei van het digitale kanaal op zich en gaat hij de online strategie van de winkelketen verder opzetten.

Kijkshop telt ruim honderd winkels. De winkelketen beschikt sinds 1999 over een webwinkel en is naar eigen zeggen de eerste online speler met een twee-uurslevering in Amsterdam en Utrecht. De komende tijd wordt dit verder uitgerold in ons land. Sinds maart is Kijkshop in handen van de Zweedse private equity-firma Listérus & Partners Capital Advisors.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!