NS steekt Kiosk-formule in nieuw jasje

NS heeft op station Utrecht Centraal de eerste vernieuwde vestiging van Kiosk geopend. NS test de vernieuwde formule dit jaar bij zijn reizigers.

Met deze formule hoopt de vervoerder naar eigen zeggen beter in te spelen op de veranderende behoeften van de reiziger. Uit klantonderzoeken bleek namelijk dat de Kiosk-formule in zijn traditionele vorm niet langer aansluit bij de klantwensen. Consumenten die op doorreis zijn vragen bijvoorbeeld om een snelle service en betere productkwaliteit, merkt NS.

In de Utrechtse vestiging komt daarom meer nadruk te liggen op verse producten en fruit. Ook het assortiment afgebakken producten wisselt meerdere malen per dag, afhankelijk van het eetmoment.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!