Zo komt de klant in een gespreid bedje

Zo komt de klant in een gespreid bedje

Bij Bensons for Beds kunnen klanten met behulp van een speciale technologie in de winkel de stevigheid van een matras instellen. De zogenoemde Comfort Station Adaptive-technologie laat shoppers vijf matrastypen testen terwijl ze op het bed blijven liggen. Een winkelmedewerker past de stevigheid aan via een tablet. Na de sessie produceert het apparaat een rapport waarin het aangeeft welk type matras het beste past bij de bezoeker. Zeker de helft van de klanten koopt uiteindelijk een matras naar aanleiding van dat advies, aldus directeur Alan Williams van moederconcern Steinhoff UK. De Britse beddenketen rolt de technologie dan ook uit naar al zijn winkels.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!