​Spar opent aanval op A-merken en andere huismerken

Klanten van Spar kunnen producten van A-merken en andere huismerken ruilen tegen een soortgelijk product van de supermarktketen zelf. Tijdens de inruilweek die op 3 september van start gaat kunnen ze ook lege of halfvolle potten, pakken of zakken omwisselen voor het huismerk van Spar.

Met de actie opent Spar naar eigen zeggen de aanval op A-merken en andere huismerken. “Dit is een stunt om te laten zien wat we met ons eigen merk in huis hebben”, aldus commercieel directeur Susanne Kroon. Producten van Spar kunnen volgens haar concurreren met elk A-merk of ander huismerk.

Tijdens de actieperiode kan elke klant maximaal drie producten per week inruilen. Spar selecteert zelf de producten, die variëren van pindakaas tot koffiepads. “Volgens mij is dit een actie die nog nooit eerder in ‘supermarkt-land’ is vertoond”, aldus Kroon.

De actie wordt zowel in de winkels als via een landelijke campagne onder de aandacht gebracht. Zo wordt er online een video geplaatst over de actie en zijn er spotjes te horen op zowel landelijke als regionale radiostations.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!