​Macy’s lanceert shoppable microsite

Bezoekers van de New York Fashion Week kunnen de kleding uit de show van Macy's direct aanschaffen. De retailer heeft een microsite gelanceerd die bezoekers toegang geeft tot de nieuwste collectie.

Macy’s sluit de New York Fashion Week af met een eigen catwalkshow. Deze zit vol artiesten en toont de nieuwe collecties van merken als Levi’s en Tommy Hilfiger. Bezoekers van de show krijgen via hun smartphone toegang tot macys.com/frontrow, waar zij de getoonde artikelen direct kunnen kopen.

Fashionretailers grijpen modeshows vaker aan om producten te verkopen. Zo konden shoppers tijdens de London Fashion Week van vorig jaar bij Burberry via Twitter dezelfde nagellak kopen als de modellen droegen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!