Slimme lepel slaat smaakvoorkeuren klant op

Maille introduceert een lepel met smaakherkenning die klanten helpt bij het opslaan van hun favoriete soort mosterd. De discovery spoon is onderdeel van een nieuwe sample installatie van moederconcern Unilever.

De installatie staat in de Maille-winkel in Londen en laat consumenten 45 verschillende soorten mosterd proeven. De lepel is voorzien van een NFC-chip en kan ook communiceren via RFID. Hierdoor kan het voorkeuren van gebruikers opslaan.

Voor de potjes met mosterd op de sample installatie zijn plaatjes aangebracht. Door deze met de lepel aan te tikken wordt de mosterdsoort opgeslagen als favoriet. Na afloop van het proeven kan de gebruiker zijn lepel langs de kassa halen om degewenste soorten aan te schaffen. Daarnaast ontvangen klanten een e-mail met hun voorkeuren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!