Schreeuwen werkt niet meer

Schreeuwen werkt niet meer

Onze marketingcampagnes werken niet meer, merkte het Zweedse fashion- en lifestylelabel Ellos. Het roer ging om en voortaan kiest Ellos alleen nog voor 'authentieke, echte marketing die past bij het merk'. Mathias Ekström, verantwoordelijk voor marketing en e-commerce, vertelt over dat proces en hoe Ellos zijn doelgroep opnieuw wist te vinden. Les één: houd maar op met veel herrie maken. Daar trappen consumenten niet meer in.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!