VEDIS Retail Scriptieprijs naar onderzoek over omnichannel retailen

Colin Jansen van TU Delft is uitgeroepen tot winnaar van de VEDIS Retail Scriptieprijs 2015. Hij ontvangt de bijbehorende wisseltrofee en drieduizend euro voor zijn scriptie ‘On- and offline retail channel integration strategy’.

Jansen onderzocht daarin de wijze waarop fashionretailer Scotch and Soda verschillende kanalen succesvol kan inzetten en ontwikkelde daarvoor een praktisch model. Zijn scriptie onderscheidt zich volgens de vakjury onder meer door het actuele thema en het toegankelijk en toepasbaar maken van theorie en de implementatie van oplossingen. “De scriptie is daardoor van grote betekenis voor de gehele retail.”

Jansen nam de prijs donderdag in ontvangst tijdens het jaarlijks event Retailpoort. VEDIS kent de prijs toe in een samenwerking met de Nyenrode Business Universiteit en NIMA. Met de prijs wil het retailplatform wetenschappelijk en toegepast wetenschappelijk onderzoek bevorderen naar voor de retail relevante thema’s. Juryvoorzitter is ceo Jan Brouwer van Plus Retail, tevens bestuurslid van het detailhandelsplatform. Vorig jaar werd de prijs uitgereikt aan Kallaya van Kessel van de Avans Hogeschool Den Bosch voor haar scriptie ‘Voorstraat: De Weg naar een nieuwe toekomst!’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!