Albert Heijn biedt klanten voortaan track & trace bij de bezorging van hun online boodschappen. De supermarktketen is daarmee naar eigen zeggen de eerste retailer in ons land.
Online klanten van Albert Heijn kunnen ’s ochtends op AH.nl op basis van de planning en actuele verkeersinformatie de verwachte aankomsttijd van hun bestelling zien. Een half uur voordat hun bestelling arriveert, ontvangen ze een sms’je. Die informatie is tot op vijftien minuten nauwkeurig, stelt de supermarktketen.
AH introduceert de laatste tijd meer nieuwe concepten op online gebied. Zo houdt de keten onder enkele honderden klanten een pilot met de AH Bezorgbundel. Daarbij betalen klanten eenmalig 29 euro om hun boodschappen drie maanden lang thuisbezorgd te krijgen. Klanten kunnen gedurende drie maanden onbeperkt boodschappen bestellen, al geldt nog wel het minimale bestelbedrag van zeventig euro. “Het is vooral aantrekkelijk voor mensen die regelmatig bestellen op AH.nl”, aldus een woordvoerder over het abonnementsmodel.
Reacties 0