​Nederlandse supers sturen info via beacons

Diverse Nederlandse supermarkten werken samen met 100%Lokaal aan de implementatie van beacons. Hiermee willen zij klanten pushberichten sturen. Het gaat om ruim twintig supermarktondernemers van onder meer Albert Heijn, Jumbo en Plus, meldt Distrifood.

Klanten van de supers ontvangen pop-upberichten wanneer zij in de buurt van een beacon komen. In het bericht zit vervolgens een exclusieve aanbieding die past bij het punt waarop de beacon is geïnstalleerd. De pushberichten kunnen volledig in de eigen huisstijl van de supermarkt worden opgemaakt, zodat klanten direct zien waar zij mee te maken hebben.

Om de berichten te kunnen zien dienen klanten de 100%Lokaal app op hun telefoon te hebben staan, een app die beschikbaar is voor Android- en Apple-smartphones. Daarnaast dient hun toestel te beschikken over bluetooth en moet deze functie ingeschakeld zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!