​Technologie in de winkel: het werkt

​Technologie in de winkel: het werkt

Retailers zoeken al jaren naar de beste methode om technologie in hun winkel te integreren. Dé oplossing lijkt nog niet gevonden. Al zegt Rebecca Minkoff het tegendeel te bewijzen met haar ‘connected store’. Klanten brengen drie keer zoveel spullen naar het pashokje en - niet onbelangrijk - de omzet schoot met dertig procent omhoog. De oprichter zelf legt tegenover Fortune uit hoe dat kan.

En hier vertelt ze waarom ze zo van Instagram houdt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!