Zo gebruik je Google Shopping optimaal

Google Shopping wordt een steeds belangrijker advertentiekanaal voor webwinkels. In Nederland is de dienst om reclame te maken via Google-zoekresultaten inmiddels vijf jaar beschikbaar en steeds meer etailers worden lid van het platform. De concurrentie wordt daardoor steeds groter, dus is het belangrijk om te weten hoe je dit marketingkanaal optimaal inzet. In deze infographic van Twenga Solutions staan negen tips om Google Shopping doelgerichter en daarmee effectiever in te zetten.




Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!