HEMA maakt in zijn nieuwste commercial weer gebruik van zijn oude pay-off ‘Echt HEMA’. De retailer neemt definitief afscheid van de pay-off ‘HEMA maakt gewoon bijzonder’, die anderhalf jaar terug onder toenmalig ceo Ronald van Zetten werd geïntroduceerd.
“‘Echt HEMA’ is voor veel consumenten nooit weggeweest”, laat een woordvoerder weten tegenover RetailNews. De slogan vertelt volgens hem dat HEMA gelooft dat geluk in kleine alledaagse dingen zit en dat doorvertaalt naar de producten. “Zo maakt HEMA het dagelijks leven echt leuker en makkelijker. Dat is echt HEMA”, verklaart hij.
De pay-off ‘HEMA maakt gewoon bijzonder’ werd na de ombouw van alle winkels in ons land in het najaar van 2014 geïntroduceerd. De pay-off hoorde bij de nieuwe merkstrategie van de retailer. “Uit onderzoeken hoorden we terug dat we veel meer moeten vertellen waarom onze producten beter en bijzonder zijn. Dat gaan we nu meer doen”, zei Van Zetten destijds.
Zijn opvolger Tjeerd Jegen lijkt het vooral anders te willen doen dan zijn voorganger. “We gaan veel dingen anders doen, dingen die buiten HEMA volstrekt logisch zijn”, zei hij onlangs in RetailTrends.
De nieuwste commercial van HEMA:
Reacties 0