​Zo personaliseert Balthazar beautyproducten

​Zo personaliseert Balthazar beautyproducten

Wereldhave heeft in Nieuwegein een pop-up store geopend, waar ter plekke verzorgingsproducten worden gemaakt door de robot Balthazar. Klanten kunnen daarvoor zelf ingrediënten kiezen, terwijl ook de verpakking te personaliseren is. Hoe dat werkt, legt ontwikkelaar AlpStories in deze video uit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!