Trends & Trade, het meest complete lifestyle inkoopcentrum van Nederland, kiest voor Beeyond als Product Informatie Management (PIM) én als Customer Relationship Management (CRM)-systeem. De mogelijkheid om alle data binnen één systeem te managen en daarnaast exposanten hun eigen data te laten beheren, geeft Trends & Trade optimale flexibiliteit.
Bij Trends & Trade bieden in totaal 240 verschillende exposanten meer dan 300.000 artikelen aan, zowel op de winkelvloer als online. Erik Greefhorst, CEO van Abacus BV, ontwikkelaar van Beeyond: âWij werken ruim 15 jaar samen met Trends & Trade op het gebied van winkelautomatisering. Toen er vragen ontstonden op het gebied van databeheer hebben we samen met hen de wensen geïnventariseerd en Beeyond dusdanig ingericht dat het optimaal voldoet aan de vraagstelling van Trends & Trade.â
Maurice Riemens, Manager ICT bij Trends & Trade: âWe zochten een databeheersysteem dat zo flexibel is dat onze specifieke wensen waargemaakt konden worden. Onze exposanten moesten toegang krijgen tot delen van de gegevens en deze eenvoudig in bulk kunnen wijzigen. Daarbij is het van belang dat de data eenvoudig gedeeld kan worden met andere systemen en onze webshop, zowel binnen Nederland als bij ons nieuwe filiaal in Kopenhagen. De flexibiliteit van Beeyond maakt dat we het moeiteloos kunnen uitbreiden en aanpassen aan nieuwe wensen.â
Reacties 0