​Makro heropent vier vestigingen in nieuwe stijl

​Makro heropent vier vestigingen in nieuwe stijl

Makro heeft zijn nieuwe winkelconcept uitgerold naar vier vestigingen. De filialen in Beverwijk, Den Bosch, Leeuwarden en Nijmegen zijn omgevormd tot een ‘unieke marktplaats voor ondernemers’, zo laat de groothandelsketen woensdag weten.

Makro sloeg begin dit jaar een nieuwe weg in door met kleinere en overzichtelijkere vestigingen van zesduizend vierkante meter te werken. De focus ligt daarin op food en foodgerelateerde producten. Zo zijn de vernieuwde vestigingen voorzien van een bakkerij waar brood terplekke wordt afgebakken en een slagerij waar vlees kan worden afgewogen en voorgesneden.

Makro mikt met zijn nieuwe winkelconcept nadrukkelijk op kleine zelfstandige ondernemers. Zo is er een netwerkplein en worden er verschillende events georganiseerd. “Makro wordt een plek voor ondernemers, die met elkaar kunnen sparren of elkaar concreet kunnen helpen in het ontwikkelen van hun business”, aldus managing director Kef van Helbergen.

De volgende vernieuwingen vinden plaats in Barendrecht, Dordrecht, Nieuwegein en Wateringen. Het nieuwe winkelconcept moet daar komende september worden geïntroduceerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!