Albert Heijn wil online personaliseren

Albert Heijn wil online personaliseren

In de webshop en app zet Albert Heijn in op personalisatie. “Het is mijn ambitie dat elke klant zijn eigen ah.nl en Appie krijgt en dat daar precies de dingen in staan die voor hem relevant zijn”, zegt general manager AH Online Selma Postma tegen Emerce.

Het personaliseren van de digitale kanalen kan volgens Postma bestaan uit inspiratie of een bonusaanbieding van een product dat de klant als eens eerder kocht. “En als we weten dat je biologisch of vegetarisch eet, houden we daar rekening mee bij wat we als eerste laten zien.” Het doel is dat alle klanten zich in het aanbod van circa dertigduizend producten herkennen, zegt Postma.

Gemak bieden is volgens Postma het belangrijkste online doel van de supermarktketen. Eerder liet zij al weten dat een verdere integratie van bol.com in Albert Heijn daarvan een onderdeel kan zijn. Zo moet het op termijn mogelijk zijn met een bol.com-account te kunnen shoppen in de online supermarkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!