​Plus intensiveert e-commercemogelijkheden

​Plus intensiveert e-commercemogelijkheden

Plus opent deze maand in Waddinxveen zijn honderdste ophaalpunt in ons land. Een supermarkt in Haarlem is bovendien de tweehonderdste vestiging die boodschappen thuisbezorgt. Dat heeft Plus maandag bekendgemaakt.

Consumenten kiezen volgens de supermarktketen steeds vaker voor online boodschappen doen. Daarbij is er ook een toenemende vraag naar flexibiliteit, stelt online en e-commerce manager Tamara Smith-Zonneveld. “Daarom intensiveren wij onze e-commercemogelijkheden steeds meer.”

Plus beschikt sinds kort onder meer over een eigen app, waar klanten kunnen shoppen. Verder is een Express-dienst geïntroduceerd, waarbij ze hun boodschappen nog dezelfde dag in huis kunnen hebben. Deze service startte in vier winkels en is inmiddels uitgebreid naar meer dan dertig supermarkten.

Bij Plus zijn de ondernemers zelf verantwoordelijk voor de bezorging van online bestelde boodschappen. “Het grote voordeel van een lokale winkel is dat de boodschappen sneller bij consumenten kunnen worden bezorgd”, aldus Smith-Zonneveld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!