Vomar wil komend voorjaar al zijn winkels hebben omgebouwd naar de rode formule. Eén à twee winkels per week worden vernieuwd, zegt operationeel directeur Adem Doymaz in het Noordhollands Dagblad.
Met de nieuwe formule wil de supermarktketen ‘terug naar zijn oorsprong’ als prijsvechter. “We garanderen plaatselijk de laagste prijs, ook als er een Lidl in de omgeving zit”, zegt formulemanager Jim Zwanenburg. De retailer is naar eigen zeggen over de gehele linie ‘zeker tien procent’ goedkoper geworden.
Vomar verscherpt met de nieuwe formule ook zijn assortiment en legt meer focus op service. “We bieden niet niet meer veertig soorten mosterd en dertig soorten pindakaas aan”, aldus Zwanenberg. Ook geeft de supermarktketen de vierde wachtende in de kassarij zijn boodschappen gratis.
Vomar maakte eerder al bekend het ombouwproces tegen het eind van deze zomer te versnellen. Eind dit jaar moeten veertig winkels zijn vernieuwd.
Reacties 0