Karen Millen heeft voor drie dagen een pop-up winkel geopend in de Londense wijk Shoreditch. De winkel is voorzien van de laatste trends op het gebied van instore technologie, waarbij zelfs gebruik wordt gemaakt van technologieën die nog in hun pilotfase zitten. Zo is al het personeel voorzien van wearables die hen laat kijken in de winkelvoorraad en in staat stelt producten direct af te rekenen. De winkel is daarnaast voorzien van een heatmapsysteem waarmee het winkelgedrag in kaart wordt gebracht. De voorraad maakt gebruik van een tagsysteem waardoor deze in realtime te volgen is. Klanten kunnen onder meer gebruik maken van ‘time-delay’ spiegels, waarmee zij opnames vanuit alle hoeken opnames van zichzelf kunnen maken om dit vervolgens terug te kijken. Zo zien zij ook hoe de kleding aan de achterkant valt. Deze beelden kunnen zij vervolgens ook eenvoudig delen met hun vrienden en familie via social media.
De high tech-winkel van Karen Millen
Gepubliceerd op 5 oktober 2016 om 10:09
De high tech-winkel van Karen Millen
Gepubliceerd op 5 oktober 2016 om 10:09
Reacties 0