Bruna maakt winkelruit 'dynamisch reclamevenster'

Bruna maakt winkelruit 'dynamisch reclamevenster'

Bruna gaat zijn etalages gebruiken voor advertenties op digitale schermen. Naast eigen reclame, is daarop ook ruimte voor andere adverteerders.

De winkelketen werkt voor de advertentieschermen samen met WindowSketch, dat de zuilen in de winkelruiten plaatst. De traditionele winkeletalage verandert met de schermen in een ‘dynamisch reclamevenster’, meent de retailer. Adverteerders hebben volgens algemeen directeur Fred Zeegers steeds meer behoefte aan een reclamekanaal dicht bij de plek van de koop. “Omdat we vaak middenin een winkelgebied gevestigd zijn, kunnen wij de ideale plek bieden om klanten rechtstreeks te bereiken.”

De inkomsten die Bruna via de schermen genereert, komen naar eigen zeggen direct ten goede aan de winkels. De retailer begint met het aanbrengen van de schermen bij de eigen winkels, waarna een landelijke uitrol gepland staat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!