GTST helpt WE Fashion aan records

GTST helpt WE Fashion aan records

De samenwerking tussen Goede Tijden Slechte Tijden en WE Fashion heeft donderdagavond voor een recordaantal bezoekers in de webshop gezorgd. In de uitzending werd een speciaal rond de soap ontworpen collectie gepresenteerd.

Bij de samenwerking tussen de tv-serie en de modeketen is een verhaallijn bedacht, waarbij een van de personages een collectie voor WE Fashion ontwerpt. Deze lijn is sinds donderdagavond daadwerkelijk online te koop en komt ook in de winkels van WE te liggen. Rond half negen, kort na afloop van de uitzending, was het volgens de retailer ‘drukker dan ooit tevoren’ op de website. “De systemen hadden moete met de grote hoeveelheid bezoekers en bestellingen”, zegt head of e-commerce Bram Bruijns.

WE Fashion kwam een maand geleden voor het eerst voor in de serie, waarna werd toegewerkt naar de finale deze week. RTL en de fashionretailer hebben drie maanden samengewerkt aan het idee. WE wil er vrouwen tussen de twintig en 49 jaar mee bereiken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!