Mark van de Grift wil met zijn boek TRUE Brands bewustzijn creëren over hoe in de toekomst verantwoordelijker en slimmer met merken en branding om te gaan. Een 'true brand’ volgens hem in de eerste plaats loyaal aan de ware identiteit van een merk. “Want wat is de ware merkidentiteit? En is het niet heel vaak zeer verleidelijk opportunistisch te zijn?”
De vier letters van ‘true’ vertegenwoordigen het gedrag en de communicatie van true brands: transparency (transparantie), responsibility (verantwoordelijkheid), uniqueness (uniek) en empathy (empathie). In deze video gaat hij in op transparantie, het openlijk uitdragen van het eerlijke merkverhaal. “Merken kunnen simpelweg niet langer liegen. Doen ze dit wel, dan ligt alles direct op straat.”
Changemakers in Retail op 9 mei in Utrecht
Mark van der Grift gaat tijdens het event Changemakers in Retail in een interactieve sessie in op de kenmerken van transparante merken. Wat is het belang van transparantie? Wat betekent totale transparantie voor de communicatie en gedrag van uw organisatie? Wat zijn de do’s and don’ts en goede voorbeelden? Leer wat transparantie voor uw organisatie kan betekenen.
Changemakers in Retail is een event van RetailTrends Media over verandering en kansen. Staan voor product, merk, consument, werknemers en de wereld biedt kansen voor groei en onderscheidend vermogen. Waar kan uw bedrijf het verschil maken? www.changemakersinretail.nl
Alle deelnemers aan Changemakers in Retail ontvangen het boek TRUE Brands van Mark van de Grift.
Reacties 0