V&D Concepthouse werkt momenteel aan de invulling van een nieuw concept voor Prijzencircus. “We weten hoe het eruit gaat zien en welke kant het op gaat”, aldus mede-eigenaar Ronald van Zetten tegenover BNR.
Van Zetten zoekt naar een geschikte partner om mee samen te werken. Dat moet een soortgelijke constructie worden als met Albert Heijn, dat V&D Concepthouse betaalt om een schoolassortiment onder de noemer Schoolcampus aan te bieden. Verder wordt nog gekeken of er voldoende animo is onder leveranciers, zegt Van Zetten. Over het concept zelf zegt hij dat het ‘net even anders’ moet zijn dan het was.
Prijzencircus moet het derde voormalige V&D-merk worden dat nieuw leven wordt ingeblazen. Albert Heijn verkoopt vanaf deze week agenda’s onder de noemer Schoolcampus in zijn supermarkten. Eind juni wordt het aanbod uitgebreid met andere schoolgerelateerde producten. Vorige maand ging V&D Concepthouse al van start met een socialcommerceplatform onder de naam Frendz. Ook lieten Van Zetten en mede-eigenaar Roland Kahn weten plannen te hebben met Liv en Soho.
Reacties 0